٤/٢٤/٢٠٠٨

طلب ...



السلام عليكم
وحشتوني اوي بجد
ومعلش هو المرة دي بوست غريب شوية ويمكن كمان ميعجبش ناس ويمكن كمان يزعل ناس وزعلهم غالي عليا اوي فعشان كده اسمعوني للآخر ..
أنا نفسي فعلا أغير شوية أسلوب المدونة عشان تبقى هادفة أكثر من كده ومفيدة وتحقق شيئا أفضل ..
ونفسي طبعا زي بقية المدونين اللي عندهم ظروف زي اللي عندي أفتح التعليقات من أول وجديد
فعشان كده هو مجرد بس تغيير بسيط اللي هيحصل
أولا::مسموح طبعا لكل الفتيات بالتعليق براحتهن وكما يردن
ثانيا ::بالنسبة للاخوة الرجال
احـــم احــــم
معلش أنا بستسمحكم لو ينفع معلش أنكو مكتكتبوش اعجاب او مديح او كلام لا يفيد فقط لو كان هناك نقد مفيد وبناء بامكانه أن يكتبه
أما غير ذلك فالافضل فعلا أن يكتمه في نفسه الى ان يخبرني به ف الجنان

طلب غريب صح؟؟أنا عارفة بس سامحوني العنصرية بقى :D J
بجد أنا بحترمكم جدا جدا وبقدر آراءكم جدا وأنا على يقين أنكم هتستوعبوني كعادتكم الطيبة معي

أحبكم في الله جميعا والله يشهد J

والسلام ختام
أختكم ..وابنتكم..وصغيرتكم التي تحبكم
ولاء

هناك ٩ تعليقات:

غير معرف يقول...

طلب يحترم والله .. وربنا يكرمك ويثبتك يارب.. ويارب الطلب ده ميعملكيش مشاكل..

غير معرف يقول...

السلام عليكي ورحمة الله وبركاته الحقيقه انا احيي جدا التغيير ده وانا اول ما قرأته افتكرت كلام ابوالدرداء "لا خير فى الحياه الا لاحد رجلين...منصت واع ومتكلم عالم "
وانت انشاء الله تحققى الثانيه "متكلم عالم"بالتغيير فى موضوعات المدونة وتساعدى فى الاولى بان اما نتكلم يكون الكلام مفيد ويضيف لك شىء واحسن حاجة التغيير الخاص بالاخوة الرجال
ربنا يثبتك واعتذر عن الاطاله.

غير معرف يقول...

ربنا يثبتك يارب ومافيش زعل ولا حاجه

غير معرف يقول...

قرار حكيم

ربنا يثبتك

وياريت باقي البنات يمشوا على نفس الخطى

تحياتي
ال ... والله بلاش

خالد حفظي يقول...

طبعا انا ليا استثناء - كوسة بقى - لا مؤاخذة يعني إحنا مبنتهددتش وحنقول اللي عايزين نقوله
............
انا معك تماما في هذا القرار ويا ريت كل الإخوة يلتزموا بهذا الكلام مع الجميع و ليس معك أنت فقط ... بصراحة أنا ساعات أقرأ كلام يفقع المرارة بين البنات والشباب و طبعا كلنا عارفين إن ابليس ما بيفوتش فرصة
حفظك الله بنيتي و زادك علما وتقوى , لك كل التحية على هذه الخطوة - وان كانت تأخرت بعض الشيء - عموما هو منطقة وسط وكما تعرفين خير الأمور الوسط
خالص تمنياتي لك بكل الخير والتوفيق
و و و و و و عقبال ما نفرح فيكي قريب

just-amuslim يقول...

سماسم حبيبتي

ربنا يكرمك ادعي انت بس ..ويارب بجد تكون خطوة الى الله

ربنا يكرمك بجد ع التعليق ..
لا حرمني الله من صحبتك

just-amuslim يقول...

الغير المعرفين الثلاثة ..

شكرا جزيلا بجد على احترامكم ..

لا حرمني الله من نصحكم بالخير

اختكم

just-amuslim يقول...

أبتي الحبيب عمو خالد

وربنا حضرتك لو بس لوحدك بتعلق لكفاني

طبعا استثناء وكلام حضرتك فوق راسي طبعا
ادعيلي حضرتك بس لان لازم بقى نبدأ نتغير

فعلا الامور بقت لا تحتمل ف كل حاجة

ربنا يكرمك يارب يا عمو ..


ويارب بجد تبقى تنورني عشان تفرخ فيا

جزاكم الله خيرا

ابنتك

غير معرف يقول...

ياااااااااااااااااالله...

ماأجمله من قرار

ثبتك الله وسدد خطاك وتقبل منك كل الاعمال

ليت كل الاخوات يكونون فى مثل رجاحة عقلك وفكرك

وفقتى يا غالية

أدعو لك من صميم الفؤاد

حفظك الله من كل مكروه

بكل الصدق

اسعدتينى من قلبى على القرار الصائب والرائع

أحبك